baby is coming tonight.

First, åkte jag hem till VP där vi grillade, hade femkamp, åt tårta och hade myyS.
Jag fick även alla bilder från Borlänge, vilket var jääääävligt länge sen vi va dit.. :)
Åh, i miss that time !!
Efter de. när klockan var runt elva eller så, gjorde vi en liten fuling.
I said att jag skulle hem, men jag for till Tulka isället. Höhö.
Eller ja, andra sidan där.
VI grillade lite till, och de va myyyS.
Sen, när klockan va runt halv fem så va alla över på rätt sida vattnet igen, så då satte vi på en film, men V och A gick hem och la sig, så då gjorde alla andra samma sak.
Jag, den andra A & J sov i J's mamis säng.
Så efter inte ens en halvtimmes sömn fick bror komma och hämta mig vid halv elva i morse.
Så min sömn idag har varit mellan halv tolv och halv tre, haha puss på de!
OCH OM NÅGON TIMME KOMMER IDA !! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ida Haak

jag kom och jag stack :P

2008-06-23 @ 22:28:39
URL: http://idahaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0