please forgive me, i cant stop loving you.


du är speciell, för mig helt underbar.
jag älskar dig tjejen, du är min andra halva, du är bästbästbäst!
om du bara visste hur det känns att se dig så nere som du är nu, och veta att mycket av det är mitt fel, det känns inte bra. inte på långa vägar.
om jag bara kunde så skulle jag ta med dig hem, jag vill inte flytta ifrån dig.
även om jag vill flytta, så hoppas jag att du förstår att jag inte vill flytta från dig.
jag har velat fram och tillbaka i två år, nu när det bara är ett år kvar så bestämde jag mig för att flytta hem. jag ångrar inte att jag flyttade hit, jag ångrar bara att jag inte gjorde det bättre.
men du vet att dom här två åren har varit bland de bästa i mitt liv, även fast jag har gett upp och drar.
du har gjort dom bra. du är bäst.

ida haak, jag älskar dig.
glöm aldrig det.


Kommentarer
Postat av: Ida, den andra halvan

<3

2009-06-03 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0